Güncel Haberler

Mediazone, Türkiye dijital medya pazarında neden stratejik bir oyuncu?

Mediezon çok markalı dijital iletim ağı ve hedef kamuoyu için içerik üretmek, onu diğer ajanslardan ayıran önemli bir farktır. Dijital medya prodüksiyonunun büyüyen isimlerinden biri olan Mediazone, Türkiye’deki dijital medya pazarının stratejik aktörü nasıl oldu? Markaların büyümesine hangi özelliklere katkıda bulunuyorlar?

Mediazone nedir ve ne yapar?

Dijital medyaya yönelik mediazone, sıradan reklam ajanslarına benzemiyor. Mediazone’u başkalarından ayıran nedir? Markalar için dijital içerik üretimi. Mediazone’un en önemli yeterliliği, verilerle desteklenen stratejiler üretmesi ve birden fazla platformda bulunmasıdır. Bu özellikler sadece bir içerik üreticisi olmadığını göstermektedir. Çalışmaları sayesinde Mediazone, dijital medyadaki markalar tarafından favori bir dijital iletim ağı olmayı başarıyor.

Medesone pompa pompada mı kullanılıyor?

Mediazone, neden Türk Dijital Medya pazarında stratejik bir aktör? 2

Mediazone, kendi yapısında bulunan birçok dijital markayı kullanıyor. Onları kullandığında ne yapıyor? Bu dijital markalarda farklı platformlarda içerik yayınlayarak herkesin dikkatini çekmeyi başarıyor. Sosyal medyada çeşitli videolar, kısa filmler, hikayeler veya gerçek ile farklı stiller üretir. Dijital kanalları nasıl kullanıyorsunuz? Dijital markaları tüm bu kanallara entegre ederek tek bir yerde değil, her yerde görünür olmayı hedefliyor.

Mediazone verilerine dayalı ne işe yarar?

Birçok ajans veri üzerinde çalışmasa da, Mediazone dijital pazarlama yaparken veri kullanır. Mediezone, hangi veriler, nasıl kullanıyor? Görünüm sayısı, tıklama oranları ve diğer birçok veri, her marka için uygun stratejilerle analiz edilir ve belirlenir.

Neden önemli?

  • Dijital pazarlamada markalar verileri görmek istiyor.
  • Markalar hangi içeriğin etkileşime girdiğini açıkça görebilir.

Mediezone Yalnızca marka için içerik üretiyor musunuz?

Mediazone, neden Türk Dijital Medya pazarında stratejik bir aktör? 3

Cevap hayır. Çünkü Mediezone sadece bir içerik üreticisi değil. İçeriğin tasarımı sırasında, markanın imajına katkıda bulunan şeyler yapıyor ve markanın hedef kitlesini, yerini ve sektördeki stratejileri göz önünde bulundurarak bir içerik oluşturuyor.

KUYU;

  • Yapılan her içerik bu marka için özeldir.
  • İçerikleri her markanın diline göre hazırlayın.
  • Üretilen içerik hem markanın görünürlüğünü hem de markaya olan güveni artırır.

Genç Mediezon’a ulaşmanın yolu bu mu?

Mediazone, neden Türk Dijital Medya pazarında stratejik bir aktör? 4

Dijital medya kullanıcıları arasında Y ve Z üretim oranı oldukça yüksektir. Bu nedenle, dijital pazarlama ajansları, genç nesilleri arayabileceğimiz bu nesillere ulaşmak için içerik üretir. Klasik bir ajans dili kullanarak bu kitleye ulaşmak mümkün değildir.

Mediezone bu nesillerle nasıl başa çıkıyor?

Mediazone, genç nesillere ulaşabilecek bir dile sahip. Y ve Z nesline bakarken neyin seveceğini biliyor ve uygun bir dil geliştiriyor. Genç kullanıcıların dilini içeren ve alışkanlıklarını analiz edeceğini ve hangilerinin tepki vereceğini bilmek.

Mediazone neden Türkiye’deki dijital medya pazarında stratejik bir aktör?

Mediazone, neden Türk Dijital Medya pazarında stratejik bir aktör? 5

Mediazone’un pazarı çok iyi tanıdığı ve her marka için uygun içerik üretmesi onu öncülerden biri haline getiriyor.

Mediezone buna nasıl ulaşıyor?

  • Markalarını ve arzularını biliyor ve onun için bir strateji oluşturuyor.
  • Verilerle çalışır. Mincia bu veriler yaratıcılıkla birlikte en iyi şekilde.
  • Markalar kendi dillerine sadık kalırken, dijital dile uyum sağlarlar.
  • Dijital kanalları platformlara kendi yoluna entegre edin.
  • Genç kuşağın dilini anlayarak onlara yeterli içerik sunar.
İlgilenebilirsin

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu