Güncel Haberler

AJet Ekipleriyle Buluşma ve Yolcularla Keyifli Sohbetler

Uçuş Operasyonlarını Yerinde İnceledi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, AJet Genel Müdürü Kerem Sarp ve yöneticilerle birlikte, uçuş ekip odası, terminal, apron ve CIP salonunu ziyaret ederek uçuş operasyonları hakkında bilgi aldı. Bu ziyaret, uçuş güvenliği ve yolcu memnuniyetinin artırılması amacıyla gerçekleştirildi.

Yolcu Deneyimini Ön Planda Tutuyoruz

Bolat, uçuş ve kabin görevlileriyle yaptığı sohbetlerde, “Her yıl 85 milyon yolcu taşıyoruz. Misafirlerimizi her zaman en iyi şekilde ağırlamaya devam edeceğiz. Türk Hava Yolları ve AJet, ülkemizin önemli değerleridir, bu değerlere hep birlikte sahip çıkacağız” ifadelerini kullandı.

Self Check-in Kioskları Üzerine Geri Bildirim

Ziyaret sırasında seyahat işlemlerini gerçekleştiren yolcularla da bir araya gelen Bolat, özellikle self check-in kioskları hakkında yolcuların düşüncelerini dinledi. Bu kioskların kullanım kolaylığı ve yolcu memnuniyeti üzerindeki etkileri üzerine yapılan değerlendirmeler, gelecekteki operasyonlar için önemli veriler sunuyor.

Uçuş deneyimini geliştirmek ve yolcu memnuniyetini artırmak için atılan adımlar hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler, güncel gelişmeleri sondakikaguncel.com.tr adresinden takip edebilirler.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu